2010. március 27., szombat

A kinti szürenkezés végnapjai

Lassan túl meleg lesz kint, így a kiülős helyeken való szürenkezés végnapjait éljük. Emiatt igyekszünk kihasználni a jó időt, amíg még lehet...

Csütörtökön az egész G2 csapat kivonult az Irish Village-be. Ez egy pub, amely a nevéhez méltóan ír hangulatot, pub kajákat és természetesen eszméletlenül sokféle sört szolgáltat, és ezer éve üzemel, így Dubai-ban legendás (mindenki teljesen odavolt, hogy én még sohasem voltam az Irish Village-ben. I beg pardon).

Csütörtök ebédidőben a napon sütkérezni és sörözni jó. Utána visszamenni és még "gyorsan befejezni" egy-két prezit már nem annyira. De azért megérte, jól éreztem magam.

Én odafelé már a liftben elkezdtem fényképezni a kollégákat, teljesen bezsongtam:





A helyszín:





A csapat:




A tavacska a kiskacsákkal, egyemmeg:



Tegnap délután Christiannel és Donnával elmentem a "best place in whole Dubai" -ba, azaz a Boardwalk étterembe, amely a Creek, az Öböl túlpartján található egy golfpálya mellett. Az ausztrál szekció azért imádja, mert pont olyan a feelingje, mint a kiülős helyek Ausztráliában, gyakorlatilag egy, a víz fölé emelt faszerkezet, gyönyörű kilátással és isteni frozen margaritával. 5 órát ültünk itt, fél 6-tól fél 11-ig, és közben nem maradtunk szomjasak.


(itt fent a háttérben A Burj Dubai - Khalifa és a SZR tornyai, köztük az Emirates Towers, előtérben a Creekside Park a libegővel).





Utána megpróbáltam lefotózni, mennyire leégett a pofám előtte a strandon, de a képen inkább az látszik, mennyire nem voltam szomjas:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése