2010. október 2., szombat

30





Harminc lettem!!

Bár a szám döbbenetesen kerek, az idei szülinap egyáltalán nem volt fájdalmas, sőt. Egy héten keresztül teljesen fel voltam dobódva, rengetegen felköszöntöttek (amit itt is köszönök) ami persze nagyon jól esett, és úgy általában is: úgy éreztem, ez a szülinap mindannak ünneplése, amit elértem és ami vagyok, és ezekkel én most teljesen elégedett vagyok. Így átadtam magam az ünneplésnek - és nagyon jól sikerült ez a szülinapi hét.

Magán a születésnapomon, este áthívott April és Tyson, és rögtönöztek egy születésnapi vacsit - Akram csatlakozott és vállalta a shisha-mester szerepét.




Vacsora utáni pipázás és filozofálgatás az erkélyen:



Aztán pénteken volt a lakásomban az összejövetel. Sokat gondolkodtam előtte, hogy akarom megünnepelni a szülinapot. Végül úgy döntöttem, nem szeretnék óriás-bulit, inkább a közeli barátaimmal szeretnék lenni. Így meghirdettem a Bo's Birthday Cook-Together-t, amelynek az volt a koncepciója, hogy nem a végcél számít, hanem az odavezető út...így mindenki hozott valami hozzávalót, és együtt megfőztük (ami a mély gondolaton kívül azért is szerencsés, mert a fene se akar a saját szülinapján tíz emberre főzni).

12 közeli barátot hívtam meg, és útközben jöttem rá, hogy Antarktiszon kívül minden kontinens képviseltette magát (Carlos: Dél-Amerika, April/Tyson/Shelly: Észak-Amerika, Akram/Obay: Afrika, Sandra/Silvia/Silvia/Fred: Európa, Huzefa: Ázsia, Christian: Ausztrália) ami tényleg tipikus dubai-i jelenség... (az sem volt semmi, amikor tegnap sivatagi buliban-kempingezésen voltunk... hatvanan voltunk és 21 nemzet képviseltette magát...)

A fotók jó része még nincs nálam, mert főleg mások fényképeztek, így megpróbálok még majd utólag feltölteni.


Délután 2, elkezdünk iszogatni...




3 és 4 között... Akram már készíti az alexandriai főtt marhát...



5 környékén... Fred a saját készítésű quiche-t tálalja...



Végül a csapat minden tagja jóvoltából lett rengeteg előételünk, két főétel, saláták, sütik és még két torta is. Ennek nagyját együtt készítettük el, mindenki serénykedett legalább egy kis ideig a konyhában, és így még jobban esett.... azt gondolom, tök jól sikerült megünnepelnem a szülinapomat és azt, hogy barátokkal együtt az ember sokkal többre jut.



Carlos:




Huzefa és Sandra:

Shelly:



Shisházás az erkélyen:


Szombaton, a lakás kitakarítása után a napomat meditálással töltöttem... átgondoltam az utóbbi éveket, hogy hol vagyok, hogy mi jó és mire tudok építeni az elkövetkezőkben. És azt is megbeszéltem magammal, hogy mik a fontos dolgok az életemben, mire fogok mostantól még jobban odafigyelni.


Hát, így történt a szülinapi ünneplés. Egy cseppet bánkódtam az idő múlásán, hisz teljesen felesleges... helyette igyekszem minden egyes pillanatot megünnepelni. Az élet csodaszép!!

_________________________

Ígéretemhez híven további képek - April "tollából"...
A 30 éves Harry Potter (ragaszkodtak a sapkához...)


Torta:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése