2010. június 26., szombat

Végül megvettem...



Amikor az első fotó órára jelentkeztem, már akkor figyelmeztettek, hogy végül venni fogok egy komolyabb gépet. Fél évet volt nálam a Nassimtól kölcsönkért Canon 400D (D-SLR) gép, de kb. egy hónapja visszaadtam neki, és hát egy jó gép hiánya, meg az előléptetés-fizuelemés, meg gondolom a Dubai-i shopping-láz is.... muszáj volt meglepnem magam egy jó fényképezőgéppel.

Szóval hosszas szenvedés és lelkiismeret-furdalás ciklus és nézelődés után úgy döntöttem, megvárom a nyári leárazást (bocsánat, Shopping Festival) és akkor megveszem. Múlt pénteken egy egész napot töltöttem bevásárlóközpontokban és minden lehetséges boltba bementem, alkudoztam, feljegyeztem a kialkudott árat a noteszomba, stb. - majd másnap célirányosan oda mentem, ahol a legjobb árat kaptam.

Canon 550 D lett végül, amely egész egyszerűen zseniális. A hozzá járó objektívet nem kellett megvennem (sehol nem olvastam jót a géphez automatikusan járó Canon 18-55 objektívről), helyette vettem egy Sigma 18 - 250 mm objektívet, amely utazáshoz optimalizált, hiszen óriási hatótávolsága miatt nem kell folyamatosan cserélgetni az objektíveket.

Egyszóval: teljesen, teljesen oda vagyok.


Ez az első kép,amely az új géppel készült (az eladó, akitől vettem és aki a massszív kedvezményt adta):



Ez a második kép, lampion az étteremben, ahova a gépet ünnepelni mentünk :)


Este a lakásból. Tripod nélkül! Nem kristálytiszta, de ahhoz képest nem is annyira homályos:


Szórakozom az objektívvel / 1:






Szórakozom az objektívvel / 2:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése