2010. július 10., szombat

Barbi

Mindenki kérdezget, így pletyka nélkül pár szóban:


Igen, Barbi férjhez ment.

Igen, tudtam róla picit előbb, mint ahogy a Facebookon kiírta volna, személyesen mondta el a hírt az eljegyzésről és megkért, hogy tartsam titokban, s ezt persze tiszteletben tartottam.

Nem ismerem a férjét. Sok éve együtt vannak, én azóta meg szeretném ismerni, hogy itt vagyok - többek között, hogy enyhítsem a "láthatatlan feszültséget", hogy Barbi találkozik egy másik férfival, és biztosítsam, hogy nem kell aggódni. Sajnos ezt a találkát Barbi soha nem hozta össze, mindig külön-külön találkoztunk aminek szerintem nem túl jó az üzenete, de hát ez van, Barbi döntése.

Miután hazajött Magyarországról pár hete, felhívott, hogy találkozzunk, aztán aznap este elujságolta, találkozott a srác szüleivel, akik végül elfogadták, és férjhez megy. Most azonnal. Barbi szülei is ideutaznak az esküvőre. Kérdeztem, mostantól akkor nem találkozunk? Mert az haram (bűn) ugye, mindketten röhögtünk.

Nem, nem voltam az esküvőn, részleteket sem tudok, a Facebookon láttam a fotót, Barbin a Jimmy Choo cipő, amelyet 1-2 éve vett a majdani esküvőjére. Remélem minden jól sikerült, úgy ahogy megálmodta.

Azóta nem beszéltünk, nem is tudom, mi most a protokoll, Facebookon levelezünk néha.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése