2010. július 24., szombat

Diamond Lounge


Kevesebb, mint négy hónapja, március végén egy Diamond Lounge nevű bárban voltam egy buliban, ott találkoztam pár jófej emberrel, akik meséltek az egész Meetup-os internetes csapatról és nagyon győzködtek, hogy csatlakozzam. (akkor egy másik netes csapatnak a tagja voltam, de azzal nagyon ritkán voltak programok). Így csatlakoztam, és azóta kb. 15-20 "hivatalos" Meetup-os összejövetelen voltam, utazáson, bulin, kulturális programon - és persze ezen keresztül talákoztam több emberrel is, akik most barátaim és meetupon kívül is folyamatosan találkozunk.

Szóval kevesebb, mint négy hónappal később, ott állok ismét a Diamond Lounge-ban és én vagyok a szervezője/házigazdája egy rendezvénynek. Az egyik havonta rendezett eseménynek (új tag-köszöntő buli) nem ért rá a szokásos rendezője és megkért, hogy most intézzem én, mint "régi" tag. Helyszínnek automatikusan jött a Diamond Lounge, lebeszéltem a helyszínnel mindent, minden ismerősömnek elmondtam, hogy muszáj jönnie mert nehogy már 10-en lézengjünk az első általam szervezett eseményen...

Végül több, mint 60-an voltunk ami igazán nagy létszámnak számít, szerintem mindenki jól érezte magát. Én egész este "dolgoztam", személyes küldetésnek vettem, hogy minden új tagot sikeresen integráljak a csapatba és mutassak be mindenkinek - amit aztán többen is megköszöntek. Szóval tetszett ez a szervezősdi - gondolkodom, mi legyen a következő rendezvény.


Ezek mind mi vagyunk:



Obay (Egyiptom/Szudán/Szaud-Arábiából) - rajtam a "The Nametag Guy" matrica, ugyanis a nametaghez ragaszkodtam :)



April (USA):


Shelly (India-Kanada) és Akram (Egyiptom):









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése