2009. augusztus 31., hétfő

Iftar*

* iftar= naplemente utáni óriásvacsora

Na ismét itt. Ma szinte SEMMIT nem csináltam. Jaj de jó volt... :)
Na jó, ez így nem igaz. Felkészültem a projektjeimből, valamint fontos kulturális tapasztalatokat gyűjtöttem - a TV-n keresztül. A nap egyik tetőpontja a tevefutóverseny közvetítés volt a Dubai Sport csatornán....és láttam egy közvetítést Irakból, hogy készülnek bevezetni a dohányzási tilalmat beltéren - és mellette mutatták, ahogy két legény KENT-es kartonokat pakol ki a kamionból :)

Kezdem megszokni a meleget. Lelkileg legalábbis. De azért durva kisétálni a 20 fokos szobámból a 40 fokos teraszra. Ráadásul olyan a páratartalom, hogy kicsapódik a pára mindenemre. Bocsi Andi a dezinformációért :)

Mivel egész nap a szobában voltam, a Ramadan még nem érintett túlzottan. Napközben azért kilopóztam cigizni, próbáltam leguggolva eltűnni a korlát mögött... nehogy még valaki feljelentsen. de asszem szállodában nem gáz ez sem.

Este viszont, nem sokkal naplemente után (ami itt nagyon korán van, fél 7 körül) lementem a szálloda éttermébe iftarozni. Huh, isteni kaják voltak, ehhez könnyű lesz hozzászokni. Rengeteg zöldség, oliva, hummusz, lencsesali, padlizsánkrém, tök jó levesek, fűszeres főételek. Kaja mellé teáztam. So authentic... Szóval megvolt az első nagy kajálás Arábiában, most várom, meglátogat-e éjszaka a traveller's disease... :)

Este megpróbáltam ingatlanokat nézni, de szörnyen lassú időnként a netem. Megpróbálom holnap az irodából, ott hátha jobb. Rákattantam, hogy tengeri kilátásos lakást szeretnék, Majd meglátjuk, anyagilag megvalósítható-e ez...

Holnap az első munkanap. Furamód nem izgulok. Inkább ez tűnik normálisnak, minden más annyira szürreális még. Úgyhogy holnap reggel bepakolom a titkos lunchboxot és nekivágok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése