2009. november 29., vasárnap

A meló

Jó régen nem írtam basszus, most van egy kis időm és megpróbálom összeszedni, milyen benyomások értek az elmúlt két hétben. Asszem külön kis bejegyzések lesznek, együtt, egy nagy bejegyzésben nem lenne se füle, se farka.

Kezdem a melóval, ami bedurvult. Mind mennyiségben, mind kihívásban. A legutóbbi toolkit fejlesztés projektet (= regionális kampány, amelyet aztán minden ország magának adaptál), én kaptam, aminek nagyon örültem, mert kíváncsi voltam a folyamatra, akartam a kihívást és egyébként is: regionális kampány! Meg ez végre egy olyan projekt, amellyel az ügyvezetőnk is foglalkozik egy kicsit, mert a repteres melók, amelyek az energiám 99%-t lekötik, nem érdeklik, így elkezdtem azt érezni, ő nem is nagyon érti, hogy mennyi munkám van ebben és hogy egyébként is mit csinálok én itt egész nap.

A toolkit fejlesztés körülbelül így néz ki: vesszük a kp. által jóváhagyott koncepciót, a key visualt és a fősort, és kapunk 3.5 hetet, hogy kb. 50 különböző anyagot kidolgozzunk, az innovatív csomagolás -megoldásoktól a hosztesz promóció mechanizmusig. És a három és fél hét után prezentálnunk kell egy kb. 200 oldalas prezentációt, amely tökéletes, mert hiába első prezentáció, a vesszőhibák, igazítási hibák nem elfogadhatók, valamint legyen minden oldalon minden kép azonos helyen, azonos méretben, ésatöbbi. Maximalista főnököt akartam, hát megkaptam.

Eléggé stresszelt a dolog, de hát nekiláttam, írtam egy heti lebontást a kreatívoknak, hetente mely anyagokat kell véglegesíteni, mely témákra kell brainstormingokat szervezem, és azután napi ötször rohantam hozzájuk, mi újság, hogy állunk, aztán éjszakánként írtam a prezit - hiszen erre a melóra nem volt napközben időm, ott van a csomó repteres cucc, és az account executive kolléganőm már csak testileg van itt, közölte is hogy neki most van itt a lehetősége agyilag kipihenni magát, az új munkája előtt.

Az első hét végén, amikor bemutattuk a kreatív anyagokat az ügyvezetőnknek, körülbelül minden egyes anyagban talált hibát, amelyek egy részét észrevehettem volna én is, másik részéről fogalmam sem volt, hogy ez hiba, de így most megtudtam. Utána kettesben jól lecseszett, hogy csalódott és elégedetlen és így soha nem fogjuk befejezni ezt a toolkitet. 90%-ban igaza volt és amiatt még rosszabbul esett. Meg persze lepörgött a szemem előtt, hogy a hónap végén jár le a próbaidőm és ez az első projekt, amely alapján az ügyvezető is közvetlen véleményt tud rólam alkotni... szóval szétparáztam magam enyhén szólva az elmúlt két hétben.

Holnap lesz az első ügyfél prezentáció, és szerintem jó lett. Nem keveset dolgoztunk és dolgoztam az elmúlt napokban, de most már Sanjay is elégedettnek tűnt a legutóbb, közölte, hogy "látott benne jó ötleteket". Remélem holnap minden jól megy, de mindenesetre én azért megnyugodtam. És utólag visszanézve, kellett az a lecseszés ahhoz, hogy most úgy álljon a prezi, ahogy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése