2009. november 29., vasárnap

Búcsú a strandtól

Édesbús hangulat fogott ma el a strandon. Most már elhiszem a többieknek, hogy december már nem az az igazi strandolós idő, így valószínűleg idén már nem tudok parton fetrengeni többet. Ezért gondoltam, megosztok még pár képet a tengerről.

Tegnapelőtt még le is pirultam picit, még viszonylag jó idő volt, és akkor fényképeztem ezeket:










Aztán ma, bár elvileg 28 fok volt, felhős volt és szeles, így nem is maradtam sokat. Nem is az idő volt a furcsa, hanem a part hangulata, a csend, mivel kevesen voltak kint, megváltoztak a színek (eddig szinte felhőt sem láttam), ez teljesen más volt, mint a part, amelyet eddig ismertem.





Még varjak (bár nem vagyok ornitológus így nem merek találgatni, de ezek károgtak, akkor varjak, nem?) is megjelentek, ami meg egészen bizarr hangulatot adott az egésznek...





Most jutott eszembe, hát nem is számoltam be arról, hogy láttam ESŐT Dubai-ban. Egyik reggel kinéztem az ablakon, és kisebb felhőket láttam...




... és esküszöm eszembe is jutott, hogy nahát, mikor lesz már eső, nekem az útikönyv megígérte, hogy novembertől havi egy nap. Erre délután ülök egy megbeszélésen a BAT-ban, és látom, hogy esik. Elkezdtem ujjongani, a többiek furán néztek rám, senkit nem izgatott fel ez a dolog. Én cigiszünetben kirohantam az épület elé megázni.

Azért nem volt az az óriási eső, Dubai más részeiben nem is volt (jó helyen, jó időben... ). Hallottam, milyen a város, amikor leesik egy igazi nagy eső, de ezt a poént nem lövöm le előre, kivárom amíg magam is megtapasztalom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése