2010. április 18., vasárnap

Metró-mizéria

Hihetetlen, hogy itt lakom már majdnem nyolc hónapja, és még mindig milyen naiv vagyok. Már megint elhittem, hogy megnyílnak az új metrómegállók, de mégsem.

Tavaly, amikor ünnepélyes keretek között megnyílt a metró, akkor igazából 10 állomást nyitottak meg, amely ugyan lehetővé teszi, hogy metróval járjak be dolgozni, de nem ideális (buszozni kell a legközelebbi állomásig, majd a túloldalon 20 perc séta). Úgy volt, hogy januárban megnyílik a többi, majd áttették februárra. Aztán csönd (utólag kiderült, nem fizették ki az építési alvállalkozókat és megállt a munka egy ideig, ezekről persze mindenki mélyen hallgat.) Egy állomás persze megnyílt azóta: a Burj Khalifa megálló, amikor a tornyot megnyitották, és ezen teljesen eldurrant az agyam, hogy bezzeg ha ki akarnák őket tényleg nyitni, már a többi állomás is üzemelhetne, hisz gyakorlatilag készen vannak.

A 20 perces sétám reggelente már nem opció, túl meleg van ahhoz, így most minden reggel taxizom a metró megállótól. Így már vártam az április 25-t, mint a messiást, akkorra ígérték ugyanis a többi megálló megnyitását.

A múlt héten bejelentették, hogy április 25-én megnyitnak 10 állomást - köztük azt is, amely pontosan az irodám előtt található.

Ma bejelentették, hogy április 30-án megnyitnak legalább (!) 7 megállót, és legalább hármat májust 15-én (azaz soha) - persze az irodám az utóbbi csoportban van. Nem tudom, pontosan mi történhetett hirtelen a hétvégén, ami miatt el kellett halasztaniuk azt a 3 megállót... mindenesetre kíváncsian várom a holnapi bejelentést...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése