2010. május 1., szombat

Abu Dhabi, 2. forduló

Vasárnap elmentünk Abu Dhabiba a szavazás második fordulójára. Barbi rendes volt, elvitt, pedig neki már nem is kellett szavaznia (én meg nem néztem rendesen utána, hogy nekem kell-e, így picit aggódtam...ciki lett volna, ha potyára megyünk). Hat körül értünk Abu Dhabiba, ez alkalommal simán megtaláltuk a nagykövetséget. Jó volt a részvételi arány... én voltam a hetedik a 11-ből (mondjuk ez még mindig jobb, mint ahogy hallom, Mexikó, ahol 1 azaz egy ember miatt repült ki a külügyminisztérium megbízottja).

Utána úgy döntöttünk, körbenézünk picit Abu Dhabiban. Szerettem volna fotókat készíteni a nagy mecsetről, de az végül nem jött össze, mert eltévedtünk.... viszont végigmentünk autóval a Corniche-on, Abu Dhabi tenger-menti sétálóutcáján, megnéztük a kikötőt és elmentünk az Emirates Palace-ba.

Az Emirates Palace Abu Dhabi válasza Atlantis-ra, természetesen sokcsillagos szálloda és a grandománia szentélye. Maga az épület nem magas, viszont óriási területet foglal el, és a kertje is hatalmas.

Ez már az udvarban, a szállodához felvezető út:




Az a kis lila fényű épület a háttérben a porta (nem vicc, az a bejárat):



Az épület előtt óriás pálmasor, szökőkút, lépcső, víz-zuhatag stb stb:



Cuki kép Barbiról:



Belül az épület. Jajj.
A Burj Al Arabnál egy fokkal jobb.

Az átrium. Arany.



A lobbi. Arany.


(ezt az arany témát abba is hagyom, mert hosszú lenne a felsorolás. Pl. most láttam először életemben olyan mozgólépcsőt, amelynek a kéztartó - az a mozgó gumi - része is aranyra volt festve).

A WC-ben nyuszira volt hajtva a törcsi. Bájos.



Szóval lődörögtünk egyet bent a szállodában, aztán kitaláltunk a szálloda tenger melletti kis bárjába/ éttermébe, amely egyébként vendégeknek fenntartott (sikerült kidumálnom magunkat, azzal az ígérettel, hogy nem fotózok. Aha.)


Itt aztán megittunk egy alkoholmentes koktélt. Kellemes este volt nagyon, a hőmérséklet tökéletes, mellettünk zenélt egy gitáros per szaxofonos.




Az étterem vendégei kis pavilonokban ülnek a homok közepén. Mögöttük a tenger:


És így néz ki az Emirates Palace hátulról, a tenger felől...



Szóval jó kis délután volt, kár hogy most egy ideig nincs szavazás :) a Zayed Nagymecsethez még mindenképpen visszajövök. Egyébként meg hálás vagyok, hogy nem Abu Dhabi-ban lakom, mert szép, szép... de elég unalmasnak tűnik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése