2010. augusztus 20., péntek

BB mánia

Dubai-ban az egy főre jutó Blackberry szerintem a legmagasabb a világon (csak saját vizuális élményekre alapozom az állítást, nem láttam statisztikát). Itt csak annak nincs Blackberry-je, akinek új iPhone-ja van (meg nekem, akinek 200 dirhamos telefonja van és boldog vele). És egyébként komolyan megőrjít ez az egész BB-mánia, ülünk és ebédelünk és nem lehet egy normálisat beszélgetni mert mindenki az e-mailjeit és a BB messangert bújja. Engem is már többször próbáltak konvertálni, hogy meglátom, megváltozik az életem ha veszek egy BB-t. Hát köszönöm nem.

Így eléggé meglepődtem, amikor hallottam, hogy a helyi Kommunikációs és mittudomén milyen Tanács betiltotta a BB-t az UAE-ben. Illetve nem magát a készüléket, hanem az összes, BB-vel járó szolgáltatást, merthogy nemzetbiztonsági problémákat okozhat (nem tudom ez mit jelent, gondolom a BB messenger üzeneteit nem tudják szűrni meg ellenőrizni, az sms-sel ellentétben, ami azért elég érdekes). Nem voltam itt, amikor ezt bejelentették, de a Facebook hangos volt és azóta is feháborodva visítanak az emberek a témával kapcsolatban. Közben megjelentek a Choitram's szupermarketekben a BB-recycle dobozok (a kidobott BB-kből szemét helyett ázsiai szegények boldogsága lesz...) Most úgy hallottam, bevonódott az amerikai kormány meg a BB anyacég a dologba és gőzerővel keresik a megoldást a nemzetbiztonsági résre. És mivel sok pénzről van szó, nem félek attól hogy ne találnának megoldást.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése