2010. augusztus 14., szombat

A globalizált Buddha



Majdnem elfelejtettem írni, hogy még a vakáció előtt sikerült kipipálnom még egyet a Dubai "must see" listáról: voltam a helyi Buddha Bárban. Furcsa dolog ez a Buddha Bár, a párizsiról is kábé annyi az emlékem, hogy egyszer nem engedtek be, mert nem voltam eléggé kiöltözve, aztán párszor be is jutottam, hogy undorítóan drága volt és undorítóan felvágós volt a közönsége - és mégis, hogy élmény volt ott lenni.

Globalizált világunk újabb bizonyítéka, hogy a a Buddha Bár itt is undorítóan drága és felvágós a közönsége (konkrétan el kellett raknom a fényképezőgépemet mert hogy a fontos emberek ide járnak csajozni...). De valahogy az a "mégis élmény volt ott lenni" elmaradt, azt hiszem a korral jár...

Ami az itteni Bár sajátosságait illeti, hát természetesen az itteni szállodán belül van ami egy kicsit fura, óriási ablakok néznek a Marinára amelyekben éjszaka szépen tükröződnek a csillárok. Az itteni Buddha vékonyka és nő - vagy pasi, durva hormonproblémákkal.

Hát, felírtam az "egyszer meg kellett nézni" listára a Burj Al Arab mellé.



A második emeletről:



Cickók:



Tükröződés:



A csapat (Akram, Obay, Shelly)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése