2011. február 5., szombat

Atlantisz élővilága


Előre is elnézést, hogyha untatni fog ez a bejegyzés... más halas fotói valószínűleg engem sem hoznának lázba.

Múlt szombaton elvittem a couchsurferemet a Pálmára, sétáltunk egyet az Atlantisz szállodában is, és Frank unszolására bementünk a Lost Chambers névre hallgató akváriumba, ahol azelőtt nem jártam még - őszintén szólva azt gondoltam, lesz bent vagy 5 hal, és sajnáltam rá a pénzt. Na de egyszer mindennek eljön az ideje, hát végül csak bementem.



Maga az akvárium tényleg nem óriási, és az építésénél elég látványosan a prezentációra helyezték a hangsúlyt a tartalom helyett: kb. 10 akvárium található bent (ezek közül egy orbitálisan nagy), maga a tér viszont elképesztő. Az egész azt a látszatot kelti, mintha Atlantiszban sétálgatnál, és az ablakokon kinézve látnád a halacskákat...





Ennek a csávónak konkrétan az a munkája, hogy a sziklákról lefújja-söpörje az odasodródott homokot... hát remélem belehúz, rémes hogy hogy néz ki egyik-másik szikla! :)


Szóval körbesétáltuk az akváriumot, és Frank elkövette azt a hibát, hogy megkérdezett: vajon az én fényképezőgépemmel lehet jó fotókat készíteni az üvegen keresztül a halakról? A következő egy órára nem igazán emlékszem, de később kétszáz fotót találtam a memóriakártyámon... például ezeket:







Aprócska halak:




És ez már kint, a Pálma végéről nézve a nyílt tengert:






1 megjegyzés: