2011. április 30., szombat

Itt járt Viki

Április elején meglátogatott Viki. Már előtte teljesen be voltam zsongva, nem mindennap látogatják meg az ember ősrégi barátai (April és Akram már kívülről tudták, hogy "igen, igen, Vikivel kezdtetek minden napot egy cigivel a fiú wc-ben a gimi alatt") és persze nagyon élveztem az egész látogatást. Körbejártuk a  "kötelező látnivalókat" - azt hiszem Vikinek a Creek és azon belül a Hindi Lane - hindu és szikh szentély volt az egyik csúcspont - de ezeken kívül persze bőven jutott idő jó kis vacsorákra és iszogatásokra (természetesen boldogan állítottam össze egy kis válogatást a kedvenc helyeimből... most összeszámoltam, becslésem szerint a 10 nap alatt 9 helyre ültünk be, és ebben nincsenek benne a "gyorsan együnk valamit" helyek). Shoppingoltunk is - ide köthető a kalap-mániám kezdete. Rengeteget beszélgettünk - jó volt tisztességesen kibeszélni magunkat és hallani mindenkiről, hogy s mint van. Jártunk a sivatagban is, ahol kb. 30 emberrel kempingeztünk együüt és April, Akram és Viki valami nagyon mély filozófiai témában merültek el, amelyből egy szóra sem emlékszem... ellenben másnap Viki tapasztalta meg "a sivatagi másnaposságot", ezzel is bizonyítva, hogy az élet nem mindig fair.




Nagyon jól éreztem magam - gyere máskor is, Viki!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése