2011. június 17., péntek

Új szerzemény...

Jajj, hát nézzétek meg ezt a gyönyörűséget:




Muszáj volt.
A szegény kis netbookom már tényleg nem bírta a gyűrődést; nagyon belassult, a végén már nem tudtam rajta fényképeket válogatni, a skype és blogolás is egy hihetetlenül hosszadalmas folyamat lett. Így mindenképpen szükség volt egy új gépre, és ha új laptop, akkor már MacBook Pro - nagyon régóta vágytam rá és most engedélyeztem magamnak (pont egy éve vettem a nagy fényképezőgépet, amely az előző nagy befektetés).

A Mac-ek egyébként Dubai-ban is meglepően drágák, már vártam egy ideje, hogy egy ismerős Amerikába utazzon, és onnan hozza el nekem. Pár hete Fred New Yorkból jött ide (hogy aztán együtt utazzunk Iránba) és ő hozta el nekem a bébit, amely így egyenesen a legendás 5. sugárúti Apple boltból származik (nem saját fotó)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése