2011. június 17., péntek

Holdfogyatkozás

Én speciel nem tudtam, hogy teljes holdfogyatkozás lesz, így eléggé meglepődtem, amikor egy vacsiból hazafelé menet elkezdett eltűnni a hold. Felmentem a házam tetőteraszára, amelyet a holdfogyatkozás alkalmából éjszakára is kinyitottak (egyébként a medence 9-kor zár); pár szomszéd már fotózgatott (teljes koleszos hangulat volt). 

Azt gondolom, hogy holdról jó fényképet készíteni szinte kizárólag felszerelés kérdése (gép, objektív és tripod) - persze ha sikerül jól beállítani. Én teljesen elégedett voltam a terméssel, bár érdemes lenne a 100 dirhamos Carrefour tripodot jobbra cserélni valamikor. Vicces volt egyébként, ahogy egyik pillanatról a másikra csapatszellem alakul ki a tetőn, ahogy a szomszédok - eddig maximum a liftből ismertük egymást - izgatottan osztották meg a fényképezőgép beállításaikat és nyomatták a tippeket. Aztán hajnali 1-ig egy tízéves libanoni kislánynak állítgattam a Nikonját és tartottam kiselőadást ISO - mélységélesség - rekeszidő témakörben, miközben az anyukája mellettünk az egyik nyugágyban aludt. Vicces egy este.








 (a nagyon vörös képen a fehéregyensúllyal szórakoztam)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése