2010. január 27., szerda

Stahl és Mérei 2008

A hétvége egyébként nagyon nyugis volt, de most ez kellett. Megnéztem pár DVD-t, rengeteget aludtam, strandon most nem kellemes az idő (egyre melegebb van, de nagyon fúj a szél).

Készítettem azért pár képet a teraszról...







(ez utóbbin az látható, hogy az ablakom elé telepítettek egy vidámparkot, amely állítólag egy hónapig itt fog szórakoztatni.)


Szombaton én voltam a soros szakács, néha-néha főzünk egyet a lakótársammal. Picit elbizonytalanodtam, mert nem tudtam hogy a szokásos repertoáromból mihez találok itt hozzávalókat :) aztán eszembe jutott, hogy Stahl biztosan itt is megoldható, úgyhogy letöltöttem a recepteskönyveit a netről, és a szokásos soksajtos penne kihúzott a csávából (köszi Kata). Hagymalevest is főztem, ami, mint kiderült, borzasztó egyszerű. A vacsorához megittuk az utolsó palack Mérei boromat... most egy hónapig ki kell bírnom. :) Szóval tök jól sikerült, és jó kis este volt.

A most következő hétvége asszem izgalmasabb lesz; most lesz az Ausztrália-napi BBQ nálunk. 20-30 kattant ausztrál a teraszunkon fog vedelni... biztos vicces lesz, várom már.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése