2010. január 27., szerda

Harmadik fotó óra

Múlt pénteken volt a harmadik - utolsó előtti :( - óra. Átbeszéltük az önarcképes házi feladatokat (nem mindenki vette komolyan, az a helyzet, a rózsám és én, a kutyám és én volt a képek átlagos bonyolultsági szintje).

Én végül ezeket mutattam be:

Ez volt a B-terv, hogyha nem jön össze a szemes. Nem lett ez sem rossz szerintem, de azért a szemeset prezentáltam elsődleges megoldásként:


A szemesek közül végül ez lett a kiválasztott (bár elmosódott sajnos):



... és még 10 perccel óra előtt elkezdtem szórakozni egy hasonló, de "agresszív" megoldáson:


Ezen az órán egyébként a fénnyel szórakoztunk, árnyékokat mozgattunk és fénnyel festettünk - sajnos ezeket nem tudom most feltölteni, mert elkezdtünk RAW formátumban fotózni, amelyet nem fogad be ez az oldal.

Volt egy szuper feladatunk, amelyet aztán nem annyira élveztem. Kis csoportokban kellett megkomponálnunk, majd megfotóznunk jeleneteket. Egy óránk volt 3 kompozícióra, ami hihetetlenül kevés és emiatt borzasztó frusztráló (és ismét átéreztem, milyen érzés lehet kreatívnak lenni és lehetetlen határidőket kapni), ráadásul nagyon nem jött össze az együttműködés csoporton belül... na mindegy, egy feladatnak jó volt.

Még egy napom van megoldani a következő heti házit és még nem is gondolkodtam rajta. Ebből baj lesz... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése