2011. augusztus 20., szombat

Imára hívás



Múlt szombaton ismét tradicionális UAE iftaron vettem részt (ez tavaly is megvolt, így túl sok újat nem hallottam, a menü is hasonló volt, a tárasaság viszont jó volt). Lőttem is pár képet magáról a tradicionális vacsoráról és a Bastakyáról, ahol az esemény zajlott:














Az este nagy fogása viszont az imára hívás volt… az iftar részvevőiként bent lehettünk egy mecsetben, amikor az imám esti imára hívja a hívőket… hihetetlen erő van benne nem? Teljesen libabőrös lettem.








Az élő, imámok által történő imára hívás már egyébként ritkaságszámba megy, Abu Dhabiban már átálltak a központi rendszerre - ott egy időben, egy felvételről szólal meg a város összes részében a hívás. Szerencsére Dubai-ban még az old school rendszert követik, ami szerintem hangulatosabb… pláne hogyha az imámnak jó hangja van, mint az itt látható úriembernek.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése