2010. május 14., péntek

Időjárás



Ez megint egy időjárás-update lesz... Szóval megérkezett a nyár. Vagyis, örülnék, ha ez lenne a nyár, de ennél még rosszabb is lesz. Nem nyavajgok, csak mondom.

Az elmúlt napokban szinte észrevétlenül bedurvult az idő. A múlt hétvégén volt is egy kisebb napszúrásom, meg is lepődtem, hogy ez most mitől...

Ma reggel 10-kor, amikor a lakótársam elment vásárolni, 41 fok volt. Reggel már elég kellemetlen a munkába menetel, bár még nem elviselhetetlen. Elvileg holnap kinyílik az én metrómegállóm, és akkor minden OK lesz, de addig feeder busszal kell mennem, és elég vicces látvány, ahogy az emberek a buszmegállóban kb. a lámpapózna árnyékát is kihasználják búvóhelyként:


Nem is a nappali hőmérséklet a meglepő, hisz süt a nap, meleg van, ennyi. De hogy a múltkor este 11-kor 34 fok volt, ez számomra teljesen abszurd, hiszen az én agyamban a nyári este nem egészen ilyen. A ruháim éjszaka egy-két óra alatt megszáradnak már.

Nem tudom nem nézni minden nap azt a rengeteg takarítót és építőipari munkást, akik ilyen időben is kint vannak és melóznak, reggeltől estig. Törölközőt tesznek a fejükre, arra pedig a munkavédelmi sisakot. Tegnapelőtt az iroda melletti építkezést néztem cigizés közben, és pont elkaptam a pillanatot, ahogy egy kb. 2x1 méteres fémkeretes ablak lezuhant pár emelet magasságból, ahogy felfelé húzták kötéllel. Mindenki megúszta, mert észrevették és elfutottak alóla, de nem hiszem el, hogy elég gyors lett volna a reakciójuk akkor is, hogyha mindez júliusban történik, 50 fokban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése