2011. március 12., szombat

Ismét Burj Khalifa






A kollégáim azzal poénkodnak állandóan, hogy "Borisz, mikor mész már a Burj Khalifa tetejére?", hisz már jó párszor volt alkalmam felmenni ismerősökkel, családdal... anyu látogatása alatt ismét jártam fent a 124. emeleten.

Még az első héten egy este fényképeztük le, ahogy a torony közepe felhőbe burkolózik:



Aztán múlt szombaton felmentünk a kilátóba. Sajnos elég párás nap volt így nem láttunk elképesztően messze - de az élmény akkor is megvolt. Rengeteg képet nem teszek már fel, volt már egy pár... most inkább videókat.

Anyu és a sejk:


Mi:



És akkor a videók:

Itt a kilátóra való liftezést vettem fel. Ugye említettem már, hogy a világ leggyorsabb liftje? :)





A táncoló szökőkutak ott lent a mélyben. A videó elég hosszú lett, ér beletekerni. Hogyha a Youtube nem kapcsolta volna ki automatikusan a hangsávot szerzői jogi aggályok miatt, akkor a Sarah Brightman - Andrea Bocelli "Time To Say Goodbye" c. ópuszát hallhatnátok, erre ment ugyanis a tánc. (Sajnos nem azt kaptuk el, amikor Michael Jackson Thrillerjére megy a szökőkút, és a vízsugarak a zombik mozgását utánozzák...)





Picit elkap a melankólia, amikor bejelentem: úgy érzem, többet nem megyek fel a kilátóba... persze továbbra is segítek a látogatóimnak a jegyvásárlásban, stb. - de nem hiszem hogy még egyszer befizetem magam. (ugyanakkor pár hete nyitott meg a 122. emeleten egy étterem és lounge, az AT.MOSPHERE... az most elgondolkodtatott...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése