2011. március 12., szombat

Lakberendezés

Említettem már, hogy anyu ittléte alatt lezárult a lakberendezés-projekt. Jelentem: egy vázát sem veszek többet! Alábbiakban a legutóbb beszerzett tárgyak... a fotók anyu itteni utolsó napján készültek, jót szórakoztunk velük.

1. Dohányzó asztal

Annyit, de annyit szenvedtem ezzel a hülye kis asztallal, abszolút konkrét elképzeléseim voltak, hogy hogy kell kinéznie - viszont amelyik tetszett, az megfizethetetlen volt. Anyu az első plázázásunkkor meggyőzött, hogy most már hagyjam abba a polemizálást és vegyem meg ezt:



Így a nappalim most így néz ki (és itt láthatók a függönyök is, amelyeket később IKEA-s kalandunkkor vettünk meg):



2. Váza

Kitaláltuk, hogy kell egy nagy váza a nappalimba, az egyik fal még nagyon üres volt és nem akartam polccal telezsúfolni. Sharjah után még elmentünk a Mall of the Emirates-be és az aznap lesétált 20 km után még 20 boltot körbejártunk... néha ijesztően mániákus tudok lenni bizonyos dolgokban. A tökéletes váza végül nem váza lett, hanem egy kisebb képzőművészeti műremek. Ahh.



3. A szőnyeg

A hálószobába mindenképpen vastag, puha, zöld szőnyeget akartam. Végül az IKEÁ-ban találtuk meg, a függönyökkel egyetemben.




A szőnyeg-sztori nagyon vicces. Egyik hétköznap este elindultunk a Festival City-be, ahol Dubai egyetlen IKEA-ja található, és mellesleg ott nyílt meg pár hete Jamie Oliver étterme, amelybe mindenképpen el akartam menni. Bevásároltunk a bútorboltban, megtaláltam álmaim puha, vastag, zöld szőnyegét, amely mellesleg egy 2 méter hosszú tekercsben érkezett, majd elindultunk megkeresni az éttermet. Én naivan azt hittem, lesz valami csomagmegőrző, ahol lerakhatom a cuccot, de nem volt, így kocsistul- szőnyegestül átmeneteltünk az egész Festival City plázán.

A bevásárlóközpont után egy kis hidacska vezetett át egy mesterséges lagúnán, ahol egy teljes komplexumot alakítottak ki, tele elegáns éttermekkel... én azon is áttoltam a szőnyeget...


Majd bementünk az étterem-komplexum főépületébe, én továbbra is a Jamie's Italian-t keresem.




Miközben tolom a kocsit, szembejön velünk egy biztonsági őr. Gondoltam, basszus most rögtön közli hogy takarodjunk kifelé az épületből az IKEA-s bevásárlókocsinkkal együtt. Helyette megkérdeztem, hogy ugyan hol található Jamie étterme (mondjuk ez is csak Dubai-ban elképzelhető, hogy csak így lazán rákérdezek és nem érzem magam komplett idiótának), erre a biztonsági őr felajánlja, hogy megmutatja... és elkezd futni előre, én meg utána. Anyu dől a röhögéstől és fotóz...



Végül meglett!
Megkérdeztem a biztonsági őrtől, hol parkolhatom le a bevásárlókocsit... az étterem ajtajában hagyhattuk. Egész este felváltva vigyáztak rá a biztonsági őrök, amíg mi bent megvacsoráztunk.



Az étterem is hatalmas élmény volt. Jamie Oliver stílusát egyébként is nagyon bírom, ráadásul Londonban a múltkor voltam az ottani Jamie's Italian-ben és teljesen odavoltam, hogy mennyire laza, megfizethető és kedves hely, és mégis mennyire zseniális a kaja. Amikor meghallottam, hogy az első Egyesült Királyságon kívüli Jamie étterem itt Dubai-ban nyílik (és most jön egy Ausztráliában), teljesen bezsongtam, de meg is ijedtem, hogy elszúrják, hogy celeb-séfes drága hely lesz puccos emberekkel, de egyáltalán nem így lett. Teljesen normálisak az árak, a hangulat ugyanannyira laza, mint Londonban... és a kaja mennyei (ahogy Jamie mondaná...). Teljesen odavoltam a helytől és az élménytől.





A vacsi után megnéztük, megvan-e még a szőnyeg... ő volt a soros biztonsági őr:


Megkérdeztük, merre van a taxi, nyilván ő is rögtön felajánlotta, hogy megmutatja... és ismét elkezdtünk futni az éttermeken és a plázán keresztül... ő egyébként, hogy levágjuk az utat, konkrétan átvezetett egy-két éttermen. Én meg csak követtem, a kétméteres szőnyeggel.

Búcsúkép, mielőtt a taxiba ültünk volna.


4. Víz

Tudom, elég banálisnak hangzik, de mindig lusta voltam elintézni, hogy hetente házhoz hozzák az ivóvizemet. Ez volt az utolsó tétel a to do listámon... mire deus ex machina, hétfőn becsengetett a vizesember az ajtómon, hogy nem kérek-e vizet... Sikerült tőle pumpát is vennem a palackokhoz, annak küldöm a szerelmes tekinteteket :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése