2009. szeptember 29., kedd

Dolgos hétköznapjaim

Ez csak egy gyors, amolyan nem tűntem el-nem kell aggódni típusú bejegyzés, mert gyorsan mennem kell aludni, holnap extremely korán kelek.

Nem volt időm írni a héten, teljes káosz volt bent, minden este bent voltam 9-ig, 10-ig. Eléggé besűrűsödtek a projektek, meg a héten kezdte el 3 és fél hetes szabiját az account exe kolléganőm, így az ő projektjeit is viszem. Az ügyvezetőnk vasárnap tudta meg, hogy kedden utazik Londonba a globális ügyfélnek prezentálni a 2009-es évet, így ugyan Borisz állíts már gyorsan össze egy 80-100 slide-os prezit, legyen benne az egész régiós stratégia, egy áttekintés az összes 2009-es fejlesztésről (tudom, most jöttél, de hát mindent megtalálsz a szerveren), valamint a 2010-es tervek. (meglett, persze, de eléggé sünszarás volt.) Ráadásul minden accountnak minden azonnal kell, a traffic managementünk haloványgyenge és a kreatívok mindig ahhoz a projekthez látnak hozzá, amire legutóbb briefelték, így őrködni kell mellettük... szóval nem egyszerű a helyzet.

Jó hír viszont, hogy voltam ennyira pofátlan, hogy a próbaidőm negyedik hetében elkértem magam karácsonyi szünetre, és elengedtek, így megyek haza karácsonyra! örültem neki. Kb. egy hét, december 23 - január 2.


Holnap megyek az első BAT-s terepszemlémre (ez a Field Visit magyarul?) és nagyon izgatott vagyok. Mivel részben repülőterekért felelek a régióban, ezért repülőtereket megyünk el megnézni. Reggel 6.30-kor találkozunk, sofőrrel elmegyünk Abu Dhabiba (ami kb 120 km innen asszem, a második legközelebbi emirátus ide), ott megnézzük a Duty Free-t, felszállunk egy gépre, elmegyünk Muscat-ba (Oman), megnézünk egy Duty Free-t, megint felszállunk, elrepülünk Bahreinba, onnan elrepülünk Kuwait-ba, majd onnan elrepülünk Sharjah-ba (ami a legközelebbi szomszédos emirátus), este 9-re érek haza. Azért tuti kemény lesz meg fárasztó de azért ez izgalmas is, persze nem kevés szívfájdalom lesz, hogy egyik helyet sem látom csak a repteret - de legalább majd a reptér alapján eldöntöm, milyen sorrendben látogatom meg majd őket hosszú hétvégékre! :) Kuwaitnál geyébként szurkolni kell nekem, ugyanis oda előre kell a vízumot kiváltani, ahhoz viszont 7-10 nap kell, én viszont ezt az utat tegnapelőtt tudtam meg. Így vízum nélkül megyek, ügyfél mondta hogy próba szerencse... (azért ma felhívtam a kuwaiti magyar nagykövetséget, és azt mondták, nagy bajom nem eshet.)

Aztán este 10 körül hazaérek, és akkor becsomagolok majd, és éjszaka átköltözöm a másik lakásomba, ugyanis október 1, csütörtök hajnalban át kell adnunk ezt a lakást. nem semmi napom lesz! Miért nem alszom még?

Ma megérkezett az első fizum! Gyorsan összeadtam, mennyit kell befizetnem a lakásra (kaució is), otthon a hitelekre, mennyit kell visszafizetnem az American Express-re, amelyből eddig éltem, mennyi lesz a repülőjegy haza (amit meg akarok mindenképpen veni ebben a hónapban mert fogynak a jegyek), és az eddigi tapasztalatok alapján mennyi kell nekem a hónapban megélni.... és kijött, hogy az egyenlegem -4,000 Dirham.... azaz még egy 200.000 Ft csúnyán hiányzik....úgyhogy a hónapban másodszor járulok majd a pénzügyi igazgatónkhoz halkan kölcsönt kérni. Először ideges lettem egyébként, de aztán rájöttem, nem nagy a dráma, ha így folytatom és nem lesz meglepetés-kiadás, az év végéig nullára kerülök és onnantól királyság.

Na megyek most, holnap vár a GG légicsatornáinak egy jelentős része... :)

1 megjegyzés:

  1. úristen, én az első fel-leszállás kombó után kikészültem volna, és gyalog mentem volna vissza. :)) nem semmi egy nap.

    VálaszTörlés