2009. szeptember 25., péntek

Szülinap 2. rész

Még csak egy pár szó a szülinapomról, aztán ígérem, befejezem :)

A héten kétszer kimentünk kajálni a kollégákkal "a tiszteletemre". Mindkettő viccesen sikerült...
A hét elején egy ír pubba mentünk, ez közel van a munkahelyhez és nagyon durva zsíros angol és ír kajákat lehet ott kapni. Ráadásul az ebédmenühöz automatikusan jár sör (ahhoz képest, hogy egyébként eddig meg sehol sem találtam sört) így a rántott kolbászt leöblítettem egy jó pinttel. Utána kimentem a 40 fokba, visszasétáltunk az irodába... a délután hátralevő része elég röhögős volt.

Tegnap az indiai kolléganőm erőltette, hogy elvisz egy nagyon különleges helyre: megmutatja, hol lehet a városban teljesen autentikus dél-indiai kaját kapni. Elvitt a Karama negyedbe (ez az egyik lepusztultabb, főleg indiaiak által lakott rész), ahol csöppet sem meglepő módon egymás mellett sorakoznak az indiai éttermek. A Venus nevű, Dél-Indiára specializálódott vega étterembe mentünk, ahol is idli-t (rizspárnácskák mindenféle szósszal, pl. csípős kókusszal leöntve), dosa-t (óriás sajtos palacsinta krumplitöltelékkel), és uuttappa-t (lencséből készült paradicsomos omlett) volt szerencsém megkóstolni, nagyon fura volt, de finom. Maga a hely, az emberek, a berendezés - mintha tényleg Indiában lettünk volna (mondjuk még nem voltam ott, csak a filmek és beszámolók alapján ítélek). Szerettem volna lefotózni a 'PLEASE DO NOT MAKE LOUD SOUNDS WHEN SPITTING' táblát az étteremben, de sajnos nem volt nálam a fényképezőm.


Este úgy volt, Barbival és lakótársaival elmegyünk karaoke-zni a szülinapom alkalmából (hisz Ha BO, akkor karaoke...) de sajnos lemondták, Sugam-nak, Barbi egyik lakótársának dolgoznia kellett reggel. Ettől függetlenül annyira mondták, hogy nézzek fel hozzájuk este, hogy végül felmentem. És valóban meglepődtem, hogy igazából meglepetés - felköszöntés volt...



Nagyon aranyosak voltak, mint kiderült Barbi előtte rohant a fagyitortáért, stb. Teljesen meghatódtam. Aztán ott maradtam kb. 2-ig, és filozofáltunk egyet az életről és egyéb fontos dolgokról :) A karaoke-t meg jövő héten pótoljuk...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése