2009. október 11., vasárnap

Anything wrong, Sir?

Ma azért kaptam egy kis betekintést, milyen feszültségek és indulatok tombolhatnak egy-egy 'Good morning, Sir? How are you today, Sir?' mögött...

Kimentem a házam elé leinteni egy taxit. rögtön mellettem satufékezett egy takker és betessékelt, erre dühösen rádudált a mögötte levő másik taxi - gondolom úgy vélte, az ő fuvarja lettem volna jogosan.

A következő pirosnál mellénk áll a másik taxi, a sofőr letekeri az ablakot és elkezd ordítani, az én sofőröm meg vissza. Elindulunk, rá pár másodpercre gondol egyet a vezető és megáll az én taxim az út közepén, elkezd ordítani a másikkal, majd beugrik mellé az anyósülésre és elkezdi teljesen eltorzult fejjel, ököllel verni a másik taxist, az meg vissza.

Miután magamhoz tértem az első meglepetésből, és eldöntöttem, hogy nem, az nem a Kész Átverés újabb epizódja, elegánsan kiszálltam az autóból (ezek püfölik egymást továbbra is mellettem), és leintettem egy harmadik taxit.

'No, what's the problem Sir? Don't go Sir, I will take you to Dubai Media City...'
' You wish! I am disappointed. Good bye.'

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése