2009. október 23., péntek

Csoportos terápiák

Most már annyi online fórumon és annyi csoportba regisztráltam, hogy kezd kezelhetetlen lenni a dolog. Naponta kb. 15 e-mailt kapok, hogy Faruq üzenetet hagyott itt, Hazeem eseményt szervez ott, stb., lassan ideje lesz elkezdenem szelektálni. De legalább vannak esti programjaim, mindenféle találkozók, ismerkedések, stb. Olyan ez, mint a Harcosok Klubjában a csávó, aki mindenféle terápiás csoportokba járt. Hát én is igyekszem minden találkozóra elmenni, lecsekkolni, hogy jófejek-e az emberek, jól érzem-e magam, aztán ez alapján megállapítom, hogy akarok-e a jövőben is részt venni vagy sem.

A héten voltam egy, Rendezvous nevű csoportos találkán. A névvel ellentétben nem randizásról szól, hanem az a klub küldetése, hogy beszélgetéseket szervez, méghozzá "értelmes" beszélgetéseket, azoknak, akiknek elege van abból, hogy itt mindenkivel csak arról lehet beszélni, hogy milyen kocsit vásárolt meg milyen buliban volt hétvégén a Pálmán. Hát gondoltam kipróbálom, elmegyek egyszer, hátha vannak ott értelmes csajok.

Voltak, bár az átlagéletkor csöppet magasabb volt, de azért ez az egész egy rablás volt. Odamentem taxival (20 dirham), volt részvételi díj (50 dirham), ittam egy pohár bort (70 dirham), két órát beszélgettünk (priceless), majd taxival haza (50 dirham). Összesen 10 ezer forintomba került, hogy "értelmes dolgokról" beszélgethettem két órán keresztül. Ez egy csúnya tévedés volt a részemről, és többet nem követem el. Ja, a részvételi díjról csak annyit, hogy kiderült, a Rendezvous szervezője ebből biszniszt csinált, tehát konkrétan ezzel pénzt keresnek, hogy beszélgetéseket szerveznek. Őrület ez a város. Mivel itt mindenki kb. egyedül van, ez is egy piaci rés.

Jövő héten megyek "green drinks"-re, ami egy buli, ahol a környezetvédelem iránt elkötelezett emberek találkoznak. Hát kíváncsi vagyok... amiről eszembe is jut egy fotó, amelyet a héten lőttem:





A "Keep Dubai Green"-t csak azért tartom egy picit érdekesnek, mert itt nem sok zöldet látni úgy egyébként sem... :)

Megyek Katarba! (a héten rákerestem valamiért és akkor jutott eszembe, hogy magyarul nem is Q-val írják). Nem volt egy óriás kihívás ezt leszervezni, belelkesedtem, másnap bementem és közöltem, hogy a következő hétvégén kiveszek egy napot, kerestem fapadost (35 ezer), olcsó szállodát (30 ezer), a Grey katari irodája segített elintézni a vízumot (nagyon segítőkészek itt az irodában az ilyenekkel kapcsolatban, ami jó). A hitelességemet csöppet megkérdőjelezi, hogy két hete előlegért sírtam most meg lazán kivágom az Amexet és elmegyek filmfesztivál hétvégére Katarba, de hát ez van.

Kinéztem 7 filmet és még városnézni is akarok, úgyhogy izgalmas hétvége lesz nagyon! Szükségem volt most erre a motivációra, a munkám határozottan nem jön be mostanság és depresszív hatással van rám :(



Csak 1-2 fotó, eheti termés:

Térkép stand a könyvesboltban. Észrevesztek valami furcsát? :)



Az Emirates Towers, itt dolgozik a sejk is, meg a Barbi is:



Pár irodaház a Sheik Zayed Road-on:



Na most rohanok, megyek a helyi magyar közösséggel sivatagi gulyásleves-főzős piknikre, október 23 alkalmából. Elég abszurd, de ezt a "klubot" is le kell csekkolnom....

1 megjegyzés:

  1. Spanyolország? Nem is tudtam, hogy ott is így mondják...:)) Bocsi, kicsit le vagyok maradva a blog olvasással és még csak ennél a napnál tartok (nem akarok rohanni és rögtön novemberrel kezdeni...hanem haladok szépen sorjában...). De sztem ma behozom a lemaradást és eljutok a legfrissebb bejegyzésig. :) Ugye-ugye mire nem jó egy jó kis betegség? Ja, a blogot imádom...ugyan elképesztő fájdalommal járt a nevetés (torokgyuszi, ugye)..de próbálok visszafogottan nevetgélni...

    VálaszTörlés