2010. augusztus 20., péntek

Kilátás a 47.-ről


Este voltam ismerősöknél, most költöztek a Marinába és lakásavató vacsit tartottak - így átmentem megünnepelni, hogy szomszédaim lettek, mert eddig nagyon messze laktak. (Még mindig tartom magam ahhoz, hogy nem iszom alkoholt.... annyira fura végignézni, ahogy az emberek egyre hülyébbek lesznek! Vajon én is ilyen idegesítő vagyok amikor becsípek?)

Szóval April és Tyson egy most átadott új épületbe költöztek a Marina keleti végében, és a lakásuk a 47. emeleten van. Ezt a kilátást muszáj megosztanom Veletek:

Útrendszer a Marina bejárátánál (Sheik Zayed Road).



A háttérben az egyik golfpálya (tulajdonképpen jó nagy golfpálya- a városon belül).




Sheik Zayed Road, tőle balra a Jumeirah Lake Towers (írtam már róla - rengeteg torony, olcsó lakások de nem tetszik), jobbra pedig a Marina eleje. Konkrétan a jobb alsó sarokban látszik a kikötő.



Gyertyák és golfpálya. Annyira vicces, hogy zöldre néző lakást találtak Dubai közepén!



Vizipipázunk a teraszon. Nagyon magas. Én laktam már 39.-en, de ez sokkal rosszabb (a legalsó 4 szint parkoló, így a 47. az igazából 51. És a korlát nem ad túlzott biztonságérzetet.)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése