2011. január 22., szombat

Müvellődünk...


Tök sok ember itt arra panaszkodik, hogy mennyire nincs "kultúra" Dubai-ban, és hogy mennyire hiányoznak a színházak, múzeumok... persze nem azt mondom, hogy Európával vetekedhet az itteni kínálat, de azért színházban is voltam már itt, galéria-negyedeket is jártam körbe, a múlt héten pedig hangversenyen voltam.

A figyelmetekbe ajánlom az alábbi magazint. A Brownbook, amely magát "urban guide"-nak titulálja, egy szuper magazin a közel-keleti kulturális történésekről. Teljesen rá vagyok kattanva és mindig rácsodálkozom, mennyi izgalmas dolog történik a régióban:


(A Brownbook jóvoltából láttam azt is, hogy az Abu Dhabiban épített Louvre és Guggenheim múzeumok is milyen durván néznek majd ki... érdemes megnézni a látványterveket, katt ide.)


Na szóval, a koncert. Újévi hangversenyt találtam, amely az újévhez képest, jó közel-keletiesen, két hetet késett :). Rendes nagy zenekar volt amelyet egy hegedűs szervezett össze, és egy-egy szám erejéig egy XY Khourry nevű libanoni "szupersztár" énekelt is mellé. Nagyon nagyon érdekes volt - az arab és a klasszikus zene találkozása, néha valóban klasszikus, néha populáris arab slágerek hangversenyre átírva... nagyon élveztük.

A koncert a Ductac-ben volt, a Mall of the Emirates tetején levő művészeti központban. April megy fel a lépcsőn...


Azok a csávók nagyon fontosnak tűntek.


A kendősek a "hoszteszek", Samsung ajándékokat osztogattak, jópofa a hosztesz egyenruha...


A koncert után April, Tyson, Fred és én megittunk egy jól megérdemelt Chardonnay-t egy közeli medencés bárban:


Vakuval is, hisz nem mindennap öltözöm ki ennyire...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése