2010. január 3., vasárnap

BUÉK

Újra itt.

Zseniális volt a vakáció, szuper volt a családi karácsony, és utána jó volt sok mindenkivel találkozni. Arra saccolok, kb. egy hónapra van szükségem, hogy regenerálódjak ez a szabi után, elég intenzívre - ivósra, evősre, bulisra sikerült...

Tegnap éjjel érkeztem meg. Majdnem upgrade-ltek business class-ra, így még rosszabbul éltem meg végül a turista osztályt. És a 240 olasz utast, aki körbevett. Barbi kijött elém a reptérre, hűtött üdítővel és csokival várt. Na meg 21 fokkal...

Kb. 3 órát aludtam az éjjel, nem tudtam többet. Reggel gyönyörű hajnalra ébredtem, és már ragyogó napsütésben mentem be dolgozni. Az irodában nagyon örültünk a kollégákkal egymásnak és a viszontlátásnak, kábé egy percet nem dolgoztunk ma (január 3, vasárnap! hát komolyan gondolta ezt bárki is?).

Jó itt lenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése