2010. március 6., szombat

A fos-hét

Bocsánat a szóhasználatért, de már két hete arra kondicionálom magam, hogy lezajlik a fos-hét amin túl kell lenni, és utána még pár nap és jön anyu. És azért fos-hét, mert 5 napból 5 egész napos meetingeken, jönnek a nagy emberek Londonból és három napon keresztül prezentálunk nekik, majd egy szokásos havi vitatkozós CPM meetinggel zárom a hetet...

Vége a fos-hétnek!! Két napja ezt ünneplem (egyébként is jobb volt a kedvem már ezen a héten). Nem is volt annyira rossz végül, bár azért szokásos idegeskedés és éjjel-nappal munka megvolt, de jól sikerültek a prezik, mindenki elégedett volt, hivatalosan is leadtam a repteres - brand manageres feladataimat és nagyon megköszönte a segítségemet a nagy isten, szóval minden OK.

Szerda este elvittük a csapatot bulizni, úgyhogy másnap a CPM-en másnaposan prezentáltam.. hogy erre a titokra eddig nem jöttem rá! amikor a túlélésért küzdesz, pont nem érdekel, kinek mivel van egyébként problémája a prezidben.

Csütörtökön 4 körül hazajöttem, mert már nem mentem be az irodába a megbeszélés után. Gyönyörű szép idő volt, meleg volt de szeles, tiszta volt az ég és csoálatosak a színek. Így sétáltam egyet a marinában, és útközben randiztam Sabine-vel. Sabine három hete kölcsönkérte a kicsi fényképezőgépemet, hogy készítsen még pár fotót eladandó bútorokról, és megbeszéltük, hogy majd találkozunk, hogy letöltsem neki - gondoltam ennyi segítség belefér a részemről :) de azóta én eltűntem, és most rácsörögtem, hogy felmegyek hozzá. Azóta ő is elköltözött a lakásból, és most a marina végén lakik, természetesen most is magasan (37. emelet) és most is pazar kilátással. Nem bírtam ki, készítettem róla pár fényképet:






Itt jobb oldalon a még épülőfélben levő ház az egyik kedvencem, csavarodik és következésképp Twist a neve:


Szóval találkoztam Sabinével, aki éppen a költözés-kicsomagolás kupi kellő közepén koordinálta a munkásokat, mit hova pakoljanak. Letöltöttem a képeket... hát nem bútorokat fotózott. Egy "buliban" készített vagy 20 képet meg 2 videót, ahogy éppen 3 fő 25-30 éves mauritiusi csávóval, köztük az egyik a "barátja", táncol meg hastáncol meg vonaglik. És röhögve prezentálta nekem... bár megérdemelné, hogy feltegyek belőlük pár képet (hisz elvégre nem rendeltetésszerűen használta a kamerát...) de gentleman leszek. De a lakótársammal megegyeztünk abban, hogy a képek kb. 5 perccel a gruppen előtt készülhettek... Szóval eddig azt gondoltam, hogy menő meg laza, de igazából picit túl sok is ez a nő. De mindig okoz meglepetéseket, az tuti.

Hazafelé jövet készítettem még egy-kettőt a Twist-ről, íme:






Amilyen szép volt az idő csütörtökön, olyan ronda az egész hétvégén. homokvihar volt ismét, és elment a kedvem a strandolástól. Emiatt vagy 5 filmet megnéztem, plázáztam egyet (a híres Ibn Battuta-ban voltam, amelyről már írtam egyszer) és Imax-eltem is.

Ma azért lementem a partra, de csak körbenézni. Viszont hihetetlenül büszkén jelentem: ma elkészítettem életem első spenót főzelékét!! Nem volt könnyű, többször fel akartam hívni anyut, hogy hogyan tovább, de végül összejött és még Christiannek is ízlett. A spenóthoz bundás kenyeret készítettem, hát ahhoz képest hogy ez volt az első bundás kenyér, amelyet olívaolajban, toast kenyérből készítettem, az se lett rossz...

Jövő héten jön anyu!!! Már teljes az izgalom! Már készül a lista, mi mindent kell megnéznünk és megkóstolnunk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése