2011. február 19., szombat

Újabb couchsurferek, újabb városnézés






Továbbra is rá vagyok kattanva a couchsurfingre és a múlt hétvégén is volt két vendégem... így ismét alkalmam volt végigjárni Dubai egy-egy nevezetességét... most azt hiszem egy kicsit pihentetni fogom a dolgot (pláne, hogy Anyu úton van felém, amikor ezt írom!!!).



Steve (Stephan), Felix és én (a sorrend kitalálását Rátok bízom). Steve Ausztriából érkezett, Felix eredetileg kínai származású Kuala Lumpur-i, de évek óta Londonban él. Külön-külön léptek velem kapcsolatba, én viszont azt gondoltam, mindketten jófejnek tűnnek, biztosan egymással is jól ellesznek, és lőn. Amikor tudtunk, együtt mászkáltunk, amikor pedig én egyiptomi eljegyzésen vagy épp észak-karolinai lakomán voltam, ők egyedül fedezték fel a várost. És ez a coushsurfing-élmény is nagyon jó volt, mindannyian jól éreztük magunkat.

Többek között elvittem őket a Jumeirah Beach Parkba, az egyik szabadstrandra... nem döbbenetes a víz színe?



Ez az egy bolond... tipikus példája. Az egyik pillanatban a lábamat fotózom a Burj Khalifával, a másikban mit látok?





Dubai látkép a Pálmáról, balra a SZR felhőkarcoló-együttes és a Burj Khalifa, balra a Burj Al Arab és a hullám (Jumeirah Beach Hotel):



A couchsurfereim a taxissal fotózkodnak:


Itt elszúrtam a fehéregyensúlyt, de feltöltöm, mert cserébe jól látszik a Mall Of the Emirates tetején a sípálya ( pont a kép közepén, a nagy hullámos tető-szerű szerkezet):




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése