2009. szeptember 11., péntek

Bacardi'n'Cola

Tegnap este 7-ig bent voltam (ez az első masszívabb túlórám, Ramadan alatt 4-ig dolgozunk, ugye), de most mindenki be van zsongva, jövő héten jön a regionális ügyfél három napos meetingre, és készítjük a rengeteg prezentációt. (ez azt is jelenti, hogy a jövő hetünk el lesz szúrva hisz mindannyian a megbeszélésen ülünk, utána a Ramadan-végi 3 napos ünnep (az itteni "karácsony": Eid Al Fitr) így az után elég durva lesz a pótolnivalók listája....).

Most volt először, hogy sötét volt, amikor kijöttem az irodából, így megpróbáltam lőni pár jó képet az irodáról és a környékéről, de az óriási páratartalom ezt igencsak megnehezíti....


A jobb oldali épület a World Trade Center, Dubai legrégebbi felhőkarcolója, még a jelenlegi Sejk édesapja építtette asszem a 70-es években, és ekkor kezdődött Dubai belemászása a nemzetközi köztudatba :) :




Szintén a SZR (Sheik Zayed Rd), előtérben a mindenhol kötelező építkezés, háttérben a két egymásnak forduló ferdetetejű az Emirates Towers, itt dolgozik Barbi és itt Van Sejk Moh. saját irodája is):




A jobboldali az én irodaépületem, az API World Tower:





Épül az előttünk levő metróállomás....





Délután beszéltünk Barbival, hogy kitalálunk majd valami közös programot estére (nézelődés, jobb híján hisz bulik továbbra sincsenek...) de aztán városnézéshez nem volt már kedvem a munka után, így Barbi meggyőzött, hogy menjek át hozzá, pókerezzünk a lakótársaival.

Barbi egy fiatal indiai házaspárral és 3 macskával él együtt egy nagy lakásban. Nagyon jó kis csapat, aranyosak és lazák. És definitely nem böjtölnek... Íme ők:


Úgyhogy 10 nap után ittam velük végre valami tisztességeset (Bacardi Cola), de a korrektség kedvéért itt meg kell jegyeznem, hogy Barbi karakter volt és tartotta magát a fogadalmához, hogy Ramadan alatt nem iszik alkoholt így ő józan maradt.

Vicces este volt, a pókerben hol majdnem tönkrementem...




... hol visszanyertem a zsetonokat....






Közben prezentáltam a kötelező hip-hop hullámot ('doin' the wave, ugyebár...) és megbeszéltük hogy Ramadan után első feladatunk elmenni egy karaoke bárba (hisz ha BO, akkor karaoke).

Éjfél körül Barbi hazavitt (hihetetlen, továbbra is ragaszkodik ahhoz hogy ha ő is el tud valahova vinni, akkor ne taxizzak...:) közben felrakott egy oldies CD-t és utána 3-szor megkerülte a Golden Sands szállodatömbömet amíg végigvonyítottuk Bonnie Tyler 'Total Eclipse of the Heart' c. klasszikusát...

3 megjegyzés:

  1. Borisz - ezen a "vesztett parti után szomorúan" képen nagyon cukin nézel ki! (-:

    VálaszTörlés
  2. Bo, fordítva tartja a mondás!!!: "Ha karaoke, akkor BO." na mindegy, végülis ugyanazt jelenti :D azt honvágyad van-e. hülye kérdés... nekünk viszont hiányzol. :(

    VálaszTörlés
  3. Kihagytam egy hetet, és máris mennyi élmény :-) Idáig ez a kedvenc bejegyzésem. A frissebbeket még nem olvastam.

    VálaszTörlés