2009. szeptember 5., szombat

Dubai Marina Part 2.

Hát véget is ért az első hétvégém Dubai-ban! Holnap ismét meló, de nem bánom, optimista vagyok hogy a héten sok mindent el tudok majd intézni.

A hétvége csendesen telt. Tudom, nagyon nem vall rám, hogy még szinte egyáltalán nem fedeztem fel a várost (ráadásul, töredelmesen bevallom, még EGYETLEN múzeumban sem voltam!) de a Ramadan, kombinálva a hőséggel, nem teszi ezt az időszakot alkalmassá az aktívkodásra.

Tegnap 2-ig aludtam, aztán elkezdtem ingatlanosokat hívni, de kiderült, hogy a péntek valóban szent nap, ima aztán családi programok, így a tervekkel ellentétben nem tudtam megnézni semmit. Azért az interneten kutattam rengeteget, TV-ztem, pihentem. Este beszéltem Apuval és Anyuval (a mobilszolgáltatómtól, az Etisalattól kaptam ingyen 50 AED nemzetközi hívást belépési ajándékként - kb 25 perc beszélgetésre volt elég), jó volt.

Ma csak délig aludtam, hogy korán elindulhassak nézni. Kár volt sietni, az első ingatlanosra egy sarkon vártam 35 percet fél 2-kor a tűző napon, az időpontokat mindenki enyhén szólva lazán kezeli itt...Körbenéztem a Marina külső végén, itt teljesen új épületek vannak, nagy lakások, amelyek egyszerre néznek a fantasztikus tengerre és tengerpartra, valamint a Dubai elektromos művekre és sótlanító állomásra (remélem ez a desalination plant pontos magyar fordítása).... látszik, hogy eredetileg nem úgy tervezték ezt a várost, hogy ilyen nagyra fog nőni.

Ma láttam egyébként jópofa lakásokat, persze semmi sem úgy van ahogy az ember elképzeli de asszem- és nem akarom elkiabálni, holnap estére már többet tudok - találtam egy lakást, ami OK lesz, holnap megpróbálok alkudozni és aztán lefoglalom. Sajna olyannyira nem bútorozott, hogy konyhagépek sincsenek (hűtő, mosógép, tűzhely), viszont jó helyen van és jópofa a lakás és tényleg jó lenne. Ugyanilyen lakást, csak bútorozva (=konyhagépek és ronda ronda nappali- és hálószobabútorok) 12 ezer Dirhammal, azaz 3 ezer dollárral többért adnak, így jobban megéri a bútorozatlan. (utánanéztem, kb. 3,500 AED-ért lesz mosógépem, hűtőm, tűzhelyem és két nap alatt beszerelik.) Így most este vadul böngészem az új Ikea katalógust. Imádom a globalizációt! Az EKTORP kanapé itt is EKTORP!!!! :))))

Este sétáltam a Marina Mall-ban, nagyon kellemes bevásárlóközpont és ott lesz a közelben.
Most csak azon kell szurkolni, hogy sikerüljön holnap az üzlet...

1 megjegyzés: