2009. szeptember 26., szombat

Hétvégi lakás - update

Na mégsem voltam a Jumeirah Mosque-ban... de pusztán azért, mert este sokáig fent voltam és nem volt kedvem korán felkelni. Jövő héten pótolom, megígértem magamnak...

Megvan a lakás. Megkaptam az ittenire visszajáró pénzt és befizettem az újat a főbérlőnek. Aláírtuk a szerződést. Ez a nő - Sabine - le sem tagadhatná, hogy német: szerződés, nyugta, előre kinyomtatott házszabály, plusz 1 napot felszámol mert 30-án költözöm be, nem 1-jén stb stb - szóval a megtestesült precizitás, annak pozitívumaival és negatívumaival, de mindenesetre üdítő a változatosság az eddigi tapasztalatokhoz képest... :) . De aranyos és minden rendben lesz.

A héten megkapom a fizetésemet és befizetem neki a teljes lakbért és szerdán költözöm...remélhetőleg ezzel a lakással több szerencsém lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése